Известие

Collapse
No announcement yet.

Мокра Алфичка

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Относно мнението на любимото ми прасенце:
    )..аз не съм на същото мнение...
    за контактният спрей си до някъде парав, но не пръскай с него запалителните свещи)
    Към колегата с проблема:
    На слънце по някой път не се получава...
    Ти прегледа ли всички връзки по запалителната система.....и дали ги подсуши хубаво(с духане се получава... но не навсякъде)...също така свещите...карал си доста време според разказа не на 4 - ри цилиндъра...при което някой от тях за зацапани....
    Ако мотора е засмукал вода и се е получил воден удар в повечето случай няма палене......
    Провери ли въздушният филтър...ако е минало вода през него...то той ще е на дреп....а по всички въздохопроводи ще има остатаци от нея...бая количество вода трябва да попадне в цилиндрите или в един от тях за да се получи воден удар....което много ме съмнява при така представените неща от твоя страна....
    не се притеснявай..а почни едно по едно да провериш и ще остраниш проблема.....
    един елементарен тест, от някой който разбира също ше покаже много....
    няма ли в Шумен един диагностик да помогне...или само по слух се работи...

    ---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Колата пуши ли отзад,отвии всчики свещи,изключи дюзите,и върти на стартер,така ще разбереш дали има вода в цилиндрите.
    )...внимаваи ако си пред мотора да не се изкъпеш)
    п.п. това се прави ако мотора не иска да превърти...тоез някой цилиндър е пълен с вода и.....тук не е такъв проблема..
    Между другото веднъж си правих такава баня)
    Last edited by Бобби; d.m.y г., 18:25.
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #17
      Колата като я запаля не пуши.
      Отворих въздушния филтър, беше добре нито беше мокър и имаше вода в него.
      Изкарах и продухах всички релета отпред при двигателя.
      Едната свещ не ми изглеждаше хич добре при първи цилиндър, който беше най-мокър.
      Утре ще дойда майстор, който е препоръчан от колега във форума.
      Не съм прегледал връзките по запалителнатая система, не съм толкова в час.
      Долях масло, вътрешната част на капачката на маслото беше бяла, масло имаше на щеката и не беше пресечено.
      Имам чуството, че нещо е влязло в маслото, защото имаше "бяло" по капачката.
      Сигурно проблема ще е във свещите или повреден дебитомер след случката със свещите, това ми каза майстора, който утре (слава богу) ще дойде до Шумен .. да се надяваме
      Каквото мога го направих, нито имам инструменти нито нищо в Шумен.

      Диагностика на двигателя:
      Пали трудно, когато запали не може да държи обороти. Иска да изгасне: трака, лопа чука, скърца, иска да изгасне. Отзад от аспуха бумти неравномерно без да излиза сиф, бях, черен ауспух.
      Ще пиша какво се е оказало утре след 12:00.
      Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
      146 1.4 - Темпераментната друсалинда
      Fiat Punto 1.2 - Сефтака

      Comment


      • #18
        Не се притеснявай за бялото по капачката, нормално е за сезона.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Добре, благодаря. Поне за едно нещо не трябва да се опасявам. Карам я със Selenia Racing 10W60
          Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
          146 1.4 - Темпераментната друсалинда
          Fiat Punto 1.2 - Сефтака

          Comment


          • #20
            Не съм някакъв разбирач ама мога да ти кажа какво се случи с един приятел с алфа 1.6 тс. Минава през едно кръстовище с "езерце" , колата гасне, няма палене само че и двигателя долу. В 2 от цилиндрите имаше вода като за малък аквариум. И така с ремонт на двигателя се оправи. Дано и ти не си така

            Comment


            • #21
              Колко пъти трябва човека да напише, че е минал през локва, а не през река или езеро? Все пак по магистралите няма локви по-дълбоки от 5-7 см. За да ти засмуче мотора вода, като знаеш къде е фълтъра, сам се досещай в какъв гьол трябва да нагазиш.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #22
                Благодаря за позитивните мнения момчта. Утре ще дойде колега препоръчан от колега от форума. Дано той да измисли нещо и да даде качествена диагностика, че аз си изхабих жокерите.
                Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                  Не се притеснявай за бялото по капачката, нормално е за сезона.
                  Да бе хич! Бяло по капачката...при бензин е ремонт на главата...вова с конденза е мит и легенда , за да се продават ''издухани коли'' !

                  Comment


                  • #24
                    Най вероятно още е мокра някъде или просто мокрите свещи са зацапани тотално след карането и затова не могат да изчистят. В такъв случай за да не се свалят (това ако си някъде където няма никой) се изкарва леко кабела за да прескача искрата. Почти веднага започва да работи свещта, но ако пак сложиш кабела и отново спира, просто трябва да я оставиш да поработи 5-10мин. на място за да изчисти свещта.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                      Да бе хич! Бяло по капачката...при бензин е ремонт на главата...вова с конденза е мит и легенда , за да се продават ''издухани коли'' !
                      Не знам дали е мит, но е доста крайно по интернет да се дават такива диагнози. Аз поне съм виждал такива коли, които не се нуждаят от ремонт.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Колата пуши ли отзад,отвии всчики свещи,изключи дюзите,и върти на стартер,така ще разбереш дали има вода в цилиндрите.
                        направи това и като свалиш свещите, тия които са почернели им почисти електродите. ако пак не палят всички цилиндри, провери да не си опукал някоя от бобините.
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                          Най вероятно още е мокра някъде или просто мокрите свещи са зацапани тотално след карането и затова не могат да изчистят. В такъв случай за да не се свалят (това ако си някъде където няма никой) се изкарва леко кабела за да прескача искрата. Почти веднага започва да работи свещта, но ако пак сложиш кабела и отново спира, просто трябва да я оставиш да поработи 5-10мин. на място за да изчисти свещта.
                          Никога не трябва да се оставят искри да прескачат между кабела и свеща - овен при жигули.
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                          Comment


                          • #28
                            Дай ми едно логично обяснение защо.

                            Comment


                            • #29
                              щото може да си опаткаш транзисторите на запалването като нищо. то и на жигули не е оферта, че там има един кондензатор ....
                              точка

                              Comment


                              • #30
                                Това с транзисторите...... съм го чувал, кажи нещо друго. А кондензатора как пък ще му навредиш не знам.

                                Comment

                                Working...
                                X